Indahnya ia....indahkan ia

YA ALLAH 
Indahkanlah jiwakui dengan kesederhanaan
Indahkanlah ragaku dengan menampakkan nikmat-MU 

Indahkanlah akalkul dengan ilmu yang bermanfaat 
Aku mencintainya, tanpa melihat kata "SEMPURNA" . .
Aku mencintainya dengan segala kesabaran dan keikhlasan hatiku . .
Aku mencintainya dengan melihat agamanya, bukan fisikalnya ..tapi belum saat untuk membalas cintanya

.....kerana itu tak terlafaz dengan kata..xterluah apa yang dihati...
kuserah pada ILAHI..untuk dia memahami...tapi ujian mendatang...dia pergi kerana tidak mengerti....
Ampuni diriku YA Allah atas segala Khilaf dan salah ku..mungkin usahaku masih bukan yang terbaik..aku redha YA ALLAH..
cintaiku xseberapa jika dibandingkan dengan hamba-hambaMu yang lain....tapi Ya Allah..aku benar-benar mohon dariMU..
Mohon DiriMU  untuk MEncintai diriku yang penuh kekurangan ini..Hanya KAU Yang MAHA Memahami apa yang tersirat dan tersurat.... 
hati terubat..kerana aku amat mencintaiMU...



Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer